© 2024 solvo B.V.

Geen gevoel meer in blaas

Ik ben een vrouw van 38 jaar. Ik heb een kijkoperatie gehad (via mijn navel), daarbij hebben ze bij het plaatsen van een catheter mijn plasbuis beschadigd. Nu voel ik niet meer dat ik moet plassen, alleen als ik heel erg nodig moet. Dan moet ik ook echt direct. Kan dat met die beschadiging te maken hebben en gaat dit nog over? Weet iemand dit? alvast dank voor het antwoord. groet, Rota


Soms kunnen beschadigde cellen weer genezen. Probeer nu minimaal een maal per uur te plassen en gebruik uit voorzorg cranberrysap. Zo krijgen bacterien geen kans, sterkte en groetjes, Kristl

label.Geplaatst op 2006-01-17 23:29:50


elk uur lijkt me beetje vaak. elke 3 uur is denk ik prima. normaal gesproken gaat iemand toch ook niet elk uur naar de wc. om oprekking van de blaas te voorkomen is het wel verstandig om regelmatig te gaan voordat je zo nodig moet. je zou ook bij de huisarts kunne vragen of er herstel te verwachten is, eventueel verwijzing naar een uroloog, is ook verstandig voor extra informatie. succes

label.Geplaatst op 2006-01-18 22:10:26


Dit was het advies van mijn arts......

label.Geplaatst op 2006-01-21 23:27:36


misschien het beste in uw geval. lijkt mij het beste als rota overlegd met haar arts wat voor haar het beste is. groetjes

label.Geplaatst op 2006-01-22 14:49:11


Heb even nagevraagd hoe het zit, mijn arts vertelde mij dat als je ieder uur probeert te plassen, je blaas min of meer getraind wordt. Hij gaat uit van minimaal twee liter vocht en van ongeveer 8x per dag plassen.

label.Geplaatst op 2006-01-22 22:28:43

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren