© 2024 solvo B.V.

Heeft trimethoprim invloed op de nieren?

Sinds 3 dagen slik ik trimenthoprim 300pch ivm blaasontsteking, ik heb nog 2 te gaan. Wat mij opvalt is dat ik hierdoor jeuk krijg maar geen huiduitslag. Wel zijn twee bruinachtige, droge vlekken op mijn knokkels van mijn linker hand ontstaan. Zou dit door trimenthoprim ontstaan kunnen zijn? herkent iemand dit? Tevens heb ik het gevoel dat mijn rechter nier opgezwollen is, wat ook voelbaar is in mijn onderrug. Mijn rechter lies is ook gevoeliger naar mijn idee. Voordat ik begon aan trimenthoprim, voelde ik af en toe iets in mijn zij, met name als ik op mijn rug heb geslapen. Zou de versterking van de gevoeligheid door trimethoprim komen of de blaasontsteking?

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren