© 2024 solvo B.V.

Hematurie (bloed in urine)

Heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad? Bij een algemeen urine onderzoek is niets abnormaals gevonden. Moet ik me bezorgd maken? FF


Hoi, Toevallig heb ik dinsdag te horen gekregen dat er abnormaal veel rode en witte bloedlichaampjes in mijn urine zaten en nu is er weer urine op kweek gezet maar ook baarmoederslijmvlies. Ik ben al langer urologisch patiente maar tot nu toe was mijn urine normaal op af en toe een bacterie na. Is jouw urine ook weer op kweek gezet? Mijn uroloog is echt verder aan het zoeken want zou allerlei behandelingen krijgen en die zijn nu afgeblazen want eerst de kweken afwachten. Bloed in de urine kan onschuldig zijn, kan komen door inspanning, infectie, maar ook door bijvoorbeeld een niersteen of zo. Zijn ze wel verder aan het kijken of is het opnieuw op kweek gezet? Want mijn uitslag kwam van urine die 2 weken geleden op kweek gezet was en nu zetten ze het weer op kweek om dieper te zoeken.

label.Geplaatst op 2007-04-20 13:16:43


Bloed in de urine is abnormaal en moet dus altijd aanleiding zijn tot nader onderzoek. Nooit denken dat het wel weer vanzelf over zal gaan.

label.Geplaatst op 2007-06-14 20:43:58

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren