© 2024 solvo B.V.

Hevige pijnen in nierstreek en onderbuik

Beste Allemaal, Ik heb al ruim 2 jaar last van nierstenen. Ik ben er al meerdere malen aan geopereerd. Nu plas ik nog steeds gruisjes en steentjes uit echter ziet de uroloog niets op de foto dus zijn het volgens hem geen nierstenen meer. Hierdoor is ook de pijnstilling stopgezet. Ik heb dagelijks hevige pijnen weet nu van gekkigheid niet war ik het moet zoeken. De huisarts volgt het advies van de uroloog dus die helpt ook niet. Ik kan toch niet dagelijks met zulke pijnen gaan lopen? De uroloog heeft nu toegezegd verdere onderzoeken te gaan doen. Maar tot de oorzaak gevonden en verholpen is heb ik deze pijnen. Wie herkent dit en kan mij helpen? Ik ben ten einde raad...


Hallo Dago, In jouw geval zou ik eens een secound opinion aanvragen. Veel sterkte!

label.Geplaatst op 2008-07-17 22:09:12

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren