© 2024 solvo B.V.

Kuiltjes/gaatjes binnenkant plasbuis + pijn

Hallo! Sinds een week heb ik flink pijn (branderig gevoel) in mijn liezen en aan de basis van mijn penis. Daarnaast heb ik last van het uiteinde van mijn plasbuis. Aan de binnenkant van mijn plasbuis kan ik kleine kuiltjes/deukjes in de huid zien zitten die er eerder niet zaten.. Het lijken er ook meer te worden. De huisarts dacht dat het niets was, maar ik maak me toch zorgen. Verder klachten als last van maag/darmen en veel moeten plassen, beetje grieperig en dus pijn/branderig gevoel. Iemand enig idee?? Tnx

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren