© 2024 solvo B.V.

Onbekende geslachtsziekte

Drie maanden geleden had ik een risicovol seksueel contact met een dertigjarige dame uit het Caribische gebied. Tijdens het beffen voelde ik het vocht prikken in mijn mondhoek. Een klein wondje was daar ontstaan waarschijnlijk. En het prikkende gevoel zal zout geweest zijn dat het wondje irriteerde. Drie dagen later begonnen er vreemde reacties in mijn lichaam. Dit uitte zich in misselijkheid en pijn in de borst. Een paar weken later kwamen hier pijn in de zaadbal en penis bij. En af en toe hoofdpijn en pijn in de rug. Ik ben ondertussen door de GGD onderzocht op Chlamydia, Gonorroe, Hepatitis B, Syfilis en HIV. Syfilis en HIV drie maanden na het incident. Dan pas kunnen ze het aantonen in je bloed. Tot nu toe niets gevonden. Maar ik blijf wel ziek en kan me op mijn werk amper staande houden. Wel de halve dag word je aan de ziekte herinnerd. Ook is mijn bloed na twee maanden onderzocht op een tweetal zaken die op een ontsteking zouden kunnen wijzen (welke zaken weet ik niet meer). Leverde weer geen aanwijzing op. Wat kan dat toch in ’s hemelsnaam zijn dat me ziek maakt? Een virus, een bacterie, een reactie hierop van mijn verdedigingssysteem? Ben ik de enige die iets over gehouden heeft aan een seksueel contact wat niet onder de klassieke SOA’s valt? Ik word er wanhopig van. Jandej.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren