© 2024 solvo B.V.

Operatie via zijn balzaak

hallo, ik heb een probleem. Mijn vriend werd geoperierd, hij zei dat iets met lies te maken. Maar via zijn balzaak? Ik twijvel erg...Ben bang dat hij heeft sterilisatie gedaan... En ik wil graag kinderen in toekomst. Help. Wat kan nog gedaan worden via balzaak??? Ik maak veel zorgen over


vreemd dat hij dit zou laten doen zonder het er met jou over te hebben. Klinkt niet echt als een goede en serieuze relatie. De enige die hier antwoord op kan geven is hij zelf. Zeg dat het belangrijk voor jou is te weten wat hij heeft (moeten) laten doen, trek anders je conclusie sterkte en succes. groet,

label.Geplaatst op 2008-11-07 12:49:10


Inderdaad je zult er echt met hem over moeten praten.

label.Geplaatst op 2008-11-16 20:19:39

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren