© 2024 solvo B.V.

Pijn in de lies en scrotum.

Mijn vriend heeft sinds maandag erge pijn in zijn onderbuik rechterkant lies, scrotum en trekt door naar zijn been. De dokter dacht aan een darminfectie, maar hij heeft geen koorts, niet misselijk en geen diarree. De pijn is zo hevig dat het lopen beperkt voor. Door urine onderzoek is niersteen en blindedarm onsteking al uitgesloten. Wie herkent dit of weet wat dit kan zijn? Groetjes Daan


Ik heb het ook gehad, in iets mindere mate maar bij mij vooral in scrotum (vooral rechter bal) doortrekkend naar het been. Bij mij zonder aanwijsbare oorzaak (meerdere malen naar de huisarts geweest en er is zelfs een echo gemaakt). Eventueel kan het een ontsteking van de bijbal zijn. Dat zou ik nog eens laten onderzoeken... Ben benieuwd of daar wat uit komt. Hoor het graag!

label.Geplaatst op 2007-03-04 15:32:44


Ik denk dat je bij een uroloog eens een echo moeten laten maken van de scrotum. Misschien zit er vocht in of de zaadleider heeft bekneld gezeten. Hier lijkt het ieder geval op. sterkte

label.Geplaatst op 2007-03-05 11:18:50


Bedankt voor de reacties. Na 3 weekjes rust in de pijn al veel verminderd Als hij pas weer veel pijn krijgt wil de huisarts hem verder laten onderzoeken.

label.Geplaatst op 2007-03-23 11:17:49


Ik had zelfde beeld. Bij mij dacht de huisarts ook aan niersteen. Onderzoek gehad, dat heeft niets opgeleverd. Waarschijnlijk toch heel kleine niersteen geweest, die niet zichtbaar was op de foto. Maar... ik heb ooklast van een spastische dikke darm. Dat geeft bij mij qua buikklachten zelfde symptomen. Let eens een tijd op je voeding: vezelrijk en voldoende vocht nemen. warm weer geeft toename klachten (meer vochtvelies door zweten, dikkere ontlasting) Ik hoop dat je er wat aan hebt. Sterkte verder want het is een vervelende klacht.

label.Geplaatst op 2007-05-06 21:10:31

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren