© 2024 solvo B.V.

Pijn in de nieren?

Een vriendin van mij vroeg me haar klachten eens op te schrijven , ze heeft al een tijd last van pijn in allebei haar nieren wanneer ze schrikt, spanningen heeft, of bij hevige emotie. Ze krijgt dan pijn achter op haar rug, aan beide kanten ze vermoedt dat het iets met haar nieren is. Wie kent dit verschijnsel???


Lijkt mij sterk dat dat van de nieren afkomstig is. Weet ze uberhaupt waar de nieren zitten? Daarnaast heb je geen pijn aan je nieren, behalve bij bv. een niersteen. Maar dan merk je het echt wel!!! Nee, ik denk dat het meer van de spieren afkomstig is.

label.Geplaatst op 2004-06-02 23:45:25

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren