© 2024 solvo B.V.

Pijn in urinebuis en huid er omheen

Hallo, Ik heb sinds een dag of 4 last van mijn urinebuis, vooral als ik moet wateren. Maar het vreemdste is, ook heb ik simultaan last van mijn rechterlies tot en met de achterkant van mijn bovenbeen. Het is een branderig gevoel, net alsof je er een paar keer op hebt gemept.. alleen is het niet rood of wat dan ook, je ziet helemaal niets! Ik heb wel gebeld met de assistente en die gaf aan dat als het aanhoudt, ik het kan laten bekijken maar ik dacht goh, misschien herkent iemand het hier... Bedankt!


Ik kan uit je verhaal geen "diagnose"stellen. Daarvoor heb ik te weinig achtergrondinfo, heb je je urine al na laten kijken. Probeer eens een tijdje wat meer te drinken, dan is de urine niet zo geconcentreerd en dat maakt de pijn misschien wat minder. Als je verder geen katheter o.i.d. hebt kan ik de pijn in je lies niet verklaren samen met de pijn in je ruinebuis. Misschien toch eens een afspraak maken bij de huisarts?

label.Geplaatst op 2009-03-06 10:56:22

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren