© 2024 solvo B.V.

Pijn penis/urinebuis

Sinds enkele weken heb ik een pijnlijke penis. Het lijkt alsof het komt van de urinebuis, want juist op die plek zoet het pijn (soort blauwenplekken gevoel). Daarnaast heb ik ook af en toe een steek in de penis. Met plassen heb ik totaal geen last en ik ben 27 jaar. Wat zou dit kunnen zijn?


Ik heb er ook weleens last van, maar dan lijkt het binnenin de urinebuis. Is vaak na drinken van veel alcohol, met name wijn. Ik heb het vermoeden dat daar een stof in zit die dat veroorzaakt. Na een tijdje is het dan weer weg. Wellicht helpt dit je...

label.Geplaatst op 2006-01-31 23:11:28


het probleem kan ook bij je dikke darm liggen

label.Geplaatst op 2007-01-31 13:41:16

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren