© 2024 solvo B.V.

Plas/blaas problemen...

Hallo, ik ben een meisje van 18 en heb al sinds enige tijd last van mijn blaas. Als ik aandrang heb om te plassen moet ik eigenlijk redelijk direct naar een wc doe ik dit niet, dan krijg ik buikpijn wordt ik raar in mijn lijf en springen de tranen bijna in mijn ogen. Ik ben verder niet seksueel actief dus een SOA ofzo kan het niet wezen, verder heb ik ook geen pijn bij het plassen! Ook moet ik vaak naar het toilet terwijl ik niet abnormaal veel drink. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Groetjes


Ik zou dit toch maar zoals je het hier verteld aan je huisarts voorleggen als ik jou was.

label.Geplaatst op 2006-04-19 08:12:46

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren