© 2024 solvo B.V.

Problemen met nieren, urineleider en gal

ik maak mij zorgen. Moet heel veel na de toillet hoewel ik niet veel drink. Mijn urine is de ene keer goed en de andere keer zit er bloed in. En ik heb geen menstruatie ivm de prikpil. Ik heb veel klachten aan mijn rechter niet en zij (urineleider). S morgen veel bloedverlies bij opgezette blaas, na sporten en na gemeenschap. Heeft iemand hier een verklaring voor. En wat moet ik doen? De huisarts kan niks vinden en alternatieve geneeskunde zien dat ik een afwijking/storing/onsteking zit aan mijn urineleider. Gal zit een kleine verdikking. Wat moet ik doen?


ik denk dat het verstandig is dat je een doorverwijzing naar de uroloog krijgt als de huisarts het niet kan vinden. het bloed moet toch ergens vandaan komen. misschien weet je het wel maar even voor de duidelijkheid: de galblaas en galwegen staan niet in verbinding met de blaas en nieren. succes

label.Geplaatst op 2007-04-06 19:27:09

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren