© 2024 solvo B.V.

Stinkende urine

Ik ben 4 maanden geleden aan mijn blaas geopereerd, en heb sindsdien pijn in mijn blaas en bij het plassen. De kwalen lijken op een blaasontsteking maar er is geen bacterie te vinden. Naast deze klachten stinkt mijn urine enorm. Geen urinelucht, maar een zeer afwijkende, en los van het feit of ik veel of weinig drink. Kan iemand advies geven?


Ik zou inderdaad ook denken aan een blaasontsteking. Is je urine op kweek gezet of hebben ze alleen maar een stick controle gedaan? Alleen met een urinekweek kunnen ze betrouwbaar bepalen wat er allemaal in de urine zit. Ik zou zeker contact opnemen met de poli, ik weet niet wat voor operatie je hebt gehad en wat je achtergrond is. De poli waar je bekend bent kunnen je daar wel mee verder helpen.

label.Geplaatst op 2008-11-16 20:22:00

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren