© 2024 solvo B.V.

Stippeltjes op de nierecho.

Hallo, i.v.m. nierstenen word er om een maand of 3 a 4 een echo gemaakt om te zien of de steen veel groeit, want ik doe namelijk een expirement om nierstenen te voorkomen. Ik slik namelijk 9 kaliumcitraatcapsules per dag om nierstenen te voorkomen.Volgens de uroloog helpt dat om nierstenen te voorkomen. Mijn niersteen zit in de rechternier maar uit voorzorg maakt ie ook van de andere nier steeds een echo. Nu was daar vorige week allemaal witte stippeltjes op te zien. Heeft iemand ervaring wat dat zou kunnen zijn ?? Mijn uroloog wist niet wat dat was zei hij. Misschien mensen die ook zoiets hebben ?? De vorige keer (3 maanden geleden) waren die stippeltjes er nog niet. Ben erg bang, Groetjes van hier.

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren