© 2024 solvo B.V.

Urine niet te controleren vanwege..

hallo,ik heb al heel lang last met plassen, vaak plassen en aandrang,ook een blaasontsteking al twee keer gehad, maar nu zag ik allemaal witte dingetjes in mijn urine,beetje slijmerig,en bracht mijn urine weg, maar de assistente zei tegen mij, dat mijn urine niet controleerbaar was door de vele epitheelcellen die erin zitten...maak me nu wel erg ongerust, wie heeft hier wel eens van gehoord?


<<[Epitheel] Epithelium dekweefsel, bovenste laag van de huid en slijmvliezen.>> Dat is wat je term betekent en is. Maar hebben ze je niet verteld wat je dan moet doen? Wel je huisarts bellen als je er last van blijft houden.

label.Geplaatst op 2006-04-12 14:28:15


nee,alleen veel drinken en over en tijdje als ik klachten blijf houden mijn urine weer brengen.Maar ik heb dit nog nooit gehad en ben er niks gerust op,heb verleden maand een curretage gehad en een mirena laten plaatsen, en tijdens de curettage had ik veel pijn rechts in mijn buik,en daarna was mijn blaas heel vol,en hebben ze met een catheter afgetapt, kwam 1,5 liter uit! Daarna een week moeilijk geplast en nu wel goed alleen die witte rommel erin, en rugpijn!

label.Geplaatst op 2006-04-12 15:12:54


Hoi nicole40, Het zou ook uit je nieren kunnen komen?Ik ben onlangs geopereeerd aan hernia met uitval.Ik had een verblijfscateter die in het begin veel vast liep door wat jij beschrijft.Daarom blaasspoelingen gehad.Mijn situatie is anders maar vooral veel water drinken is altijd goed.Dat spoelt de blaas cq nieren beter en is helderder.Ik wil jou niet bang maken,maar kijk uit met die rugpijn(vooral in onderug)want daar zitten zenuwen voor blaas/darm functies. Sterkte.

label.Geplaatst op 2006-04-12 16:01:57

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren