© 2024 solvo B.V.

Vaak plassen ,onderbuik pijn, en bloed in urine

als je de openingszin leest denk je dat klinkt niet goed ik ben een jongeman van 44 jar en sinds enkele jaren moet ik veel plassen de weg....huisarts urineonderzoek..niks aan de hand alleen kleine percentage bloed in urine.. second opinion umcg uroloog..reactie..de bloed percentage is zo klein dat ik niet snap wat je hier doet.... ook heeft de uroloog mijn blaas/prostaat onderzocht psa prime inwendig onderzoek idem prima kortom...heb nog idem pijn in buik...ontlasting goed plas nog erg veel (soms meer dat ik binnen krijg lijkt het wel)..ook als ik plas gaat de blaas niet helemaal leeg volgens uroloog maar idem dat geeft niks..... ben sinds enkele jaren geleden gestopt met roken en ben gegroeid 15kg aangekomen ..niet dat het er iets mee te maken heeft maar meld het wel even volgens mijn huisarts zit dit alles tussen mijn oren vraag aan u; heeft ie gelijk heb geen zin om weer 2 urologen te bezoeken die niks vinden en zeggen niks aan de hand bedankt tot ziens en wordt oud gr harry


Hallo, voor mij is het natuurlijk ook moeilijk te beoordelen waar de klachten vandaan komen! Als er 'medisch' gezien geen oorzaak voor je klachten gevonden kan worden, zou je eens kunnen informeren of je naar een bekkenbodemtherapeut doorverwezen kan worden. Soms kan dat verlichting geven mocht het probleem daar vandaan komen. Maar ik zou, helemaal als het je zo beperkt, toch nogmaals naar je h.a. gaan en vragen om een doorverwijzing evt second opinion! Sterkte ermee!

label.Geplaatst op 2009-03-22 03:17:22


hallo mede genoot ik herken dit probleem,,heb het al jaren en ze kunnen er niet achter komen waar het vandaan komt..loop vanaf 1996 al met deze klachten en heb allerlei onderzoeken achter de rug..nierstenen gehad en nierbekontsteking blaasontsteking enz.heb eigelijk een chronische pijn in mijn zij en rechternierflank,heel irritant en meestal is dat snachts,,kun je dus niet goed slapen en lopen is het beste,,maar aangezien je niet de hele nacht kunt lopen word je er doodmoe van..constant bloed in de urine en ze weten niet waar het vandaan komt..ben een raadsel dus,,graag zou ik gedachten met iemand willen uitwisslen hierover..ik wachtbij deze een reactie af en hoop dat ik verder kom op deze manier.. m.v.g. maxiem

label.Geplaatst op 2009-08-30 18:38:31


Heb bovenstaande symptomen. Mijn bloed en urine zijn onderzocht en bevatten geen bacterien. Ik plas wel goed uit maar moet gemiddeld 15 keer per dag naar de wc (soms ieder uur). Ik heb altijd in meer of mindere mate buikpijn. Soms misselijk van de pijn. Ik heb diverse onderzoeken gehad en loop nu bij het erasmus mc. Als je een second opinion wil, ga dan naar een academisch ziekenhuis. Zoek is op het internet naar prostatodynie en dan in het bizonder naar de niet bacteriele vorm.

label.Geplaatst op 2009-10-27 16:31:16

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren