© 2021 solvo B.V.

Vraag

Ik weet niet of ik dit zelf serieus moet nemen. Maar ik zit er best eigenlijk mee. Het probleem dat mijn urine dagelijks donker van kleur is en het stinkt zo. Met plassen doet het dan ook een beetje pijn. En als ik klaar ben dan doet het onder in me buik beetje zeer. Vaak ik ik achter de balzak pijn gevoel zodat het bij plassen nog zeerder doet. Kent iemand deze symptomen?

komt me niet echt bekent voor maar als dit al lang heb zou ik gewoon ff langs je huis arts lopen of desnood naar de uroloog gaan denk dat je dan een monster van je urine (ochtend urine) moet brengen en dat ze het onderzoeken Gr Terrordo

label.Geplaatst op 2006-04-15 18:58:17

Hoi, het klinkt als een blaasontsteking. Ik heb er helaas chronisch mee te kampen, en soms stinkt mijn urine ook, maar dan heb ik niet altijd buikpijn. Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest en die vertelde dat het ook een vorm van urineweginfectie is. Maike

label.Geplaatst op 2006-07-05 21:04:12

Je hebt erg geconcentreerde urine, logisch dat dit ook riekt, het zijn afvalstoffen. Drink je wel genoeg? Als ik er op let genoeg water te drinken, plas ik het zelfs helder weer uit. Dan heb ik het over een glas per uur. Groetjes Paula

label.Geplaatst op 2008-08-08 16:57:09

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren