© 2024 solvo B.V.

Wat is er aan de hand?

Mijn verhaal: Sinds een half jaar heb ik last van urineverlies. Het is mijn opgevallen tijdens het hardlopen, toen was het aardig wat. Sindsdien ben ik er op gaan letten en op sommige momenten had ik het ook overdag. Best weinig. Het is 1 a 2 keer gebeurt dat mijn broek er echt van nat was. Verder voelt het vaak klam aan en is het voor mij moeilijk beoordeling of het nou klam is van de urine of doordat ik getranspireerd heb. Sindsdien heb ik van alles geprobeerd, naar de fysio voor bekkembodemoefeningen en naar het ziekenhuis voor blaasonderzoek. Hieruit kwam niets naar voren, ik moest alleen stoppen met red bull drinken. Maar helaas is mijn probleem hierdoor niet verholpen, inmiddels bijna 2 maanden later heb ik er nog erg veel last van. Er staat inmiddels een volgende afspraak gepland, maar misschien dat iemand zich in mijn verhaal herkend. Ik heb ook Herpes, maar hier kan het niet van komen (dit heb ik al nagekeken)

Naar forum Urologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren