CTA arrow

Maand last van hoesten

Naar forum longziekten
  1. Geplaatst op 13-06-2009 19:22:20

Hallo,

Ik heb 17 mei meegedaan aan de 5 km hardlopen. Ik heb daarvoor al een jaar getraint. Maar toen ik de 5 km had gelopen (wat best wel intensief was) moest ik heel erg veel hoesten. Wat ik wel vaker heb na het sporten. Ik volleybal namelijk ook, en na een wedstrijd moet ik ook altijd hoesten. Dus ik vond het niet zo raar. Dat was gewoon omdat ik me zo erg had ingespant. Maar, nu een maand later (13 juni) hoest ik nog steeds. Elke dag moet ik zowiezo wel een keer hoesten, en het is niet omdat ik verkouden ben, want daar heb ik totaal geen last van. Ik heb geen idee hoe dat kan, kijk als het nou een week was. Maar het is al een maand zo. Heeft iemand enig idee wat ik kan hebben?
    Als u enig idee heeft, wilt u dan een reactie achterlaten?
    Groetjes!

1. hai,

misschien een idee om even langs de huisarts te gaan?

gr mar

Geplaatst op 14-07-2009 09:34:42

Wist je dat?

Chemotherapie

Ook als het haar bij kankerpatiënten niet uitvalt de chemotherapie gewoon goed kan aanslaan? Er bestaat namelijk geen relatie tussen de werkzaamheid van chemotherapie en mate waarin de patiënt haaruitval heeft, al denken veel mensen van wel. Andersom is het natuurlijk ook het geval: haaruitval bij een kankerpatiënt biedt geen garantie dat de behandeling succesvol is.

Lees hier meer over chemotherapie

Wist je dat?

Dossier Stoma: van stomaoperatie tot stomaverzorging

Een stoma er ongeveer net zo uit ziet als het slijmvlies van je wang? Een stoma is een kunstmatige uitgang van je darmen of je urinewegen op je buik. Ben je benieuwd hoe de aanleg van een stoma in zijn werk gaat, wat de eventuele complicaties kunnen zijn en wat voor stomaopvangsystemen er bestaan? Lees dan meer in het dossier Stoma – van stomaoperatie tot stomaverzorging.