© 2024 solvo B.V.

Albinisme

mijn dochter van 5 maande heeft albino oogjes ik vind dat er weinig info over is zijn er ouders die me kunnen vertellen waar ik terecht kan met mijn vragen oven bv. moet ze een zonne bril op kan ze later gekleurde lenze in waar moet ik op letten en kan ik wat voor haar doen om het beter te laten worden ze heeft namelijk wiebel ogen ik zou graag in contact willen komen met ouders die ook een kind hebben die albino oogjes hebben


Megan, Ik weet dat er een albinovereniging is, maar daar heb ik het adres niet van. Ik zou het proberen te achterhalen bij het blindeninstituut of jeugdzorg.Laat even weten of het gelukt is, anders kom ik er wel achter. Rwt

label.Geplaatst op 2004-06-19 07:46:28

Naar forum Oogheelkunde

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren