CTA arrow

Droge huid op m\'n penis

Naar forum seksuologie
  1. Geplaatst op 17-07-2010 12:42:57

Hallo,

Ik heb last van een dorge huid op m\'n penis.
    Bij een stijve penis heeft m\'n eikel een dorge wit kleurige huid.
    en niet stijf heb ik rode plekjes op m\'n eikel.
    Heb ook een sneetje op mn penis.

heb alleen maar veilige seks gehad dus een soa kan het niet zijn.

Heb zelf totaal geen idee wat dit is..
    Als iemand wel weet wat dit is en hoe ik dit weg kan krijgen ben ik er zeer dankbaar voor.

1. Hallo beste 123,

Je kan van jezelf niet met 100% zekerheid zeggen dat je geen SOA hebt. Mijn advies is laat je testen; zo snel mogelijk.

Natuurlijk het iets onschuldigs zijn, maar het is belangrijk om iets ernstigs uit te sluiten. Gelukkig zijn veel soa's te verhelpen zolang je er maar op tijd bij bent.

Gr.
    Mustafa Alamyar

Geplaatst op 22-07-2010 23:31:22

Dik Tevreden, het ├ęchte verhaal over obesitas

Dik Tevreden, vanaf 6 september elke zaterdagavond op Omroep BrabantHet klinkt zo mooi; afvallen door te sporten of vele kilo’s kwijtraken door gezonder te eten. Maar in de praktijk blijken dit voor de meeste obesitaspatiënten niet de oplossingen. En daarom volgde Omroep Brabant vier patiënten van het Catharina Ziekenhuis die een succesvollere afslag naar een nieuw leven namen, namelijk door een maagverkleinende operatie te ondergaan. Op een indrukwekkende open manier is in negen afleveringen te zien hoe de vier de strijd aangaan met hun overgewicht en de gevolgen daarvan. De psychische problemen, de lichamelijke ongemakken en de spanning voor de operatie, niets blijft onbesproken.

Dik Tevreden, vanaf 6 september elke zaterdagavond op Omroep Brabant.

Wist je dat?

Dossier Behandelingen en therapiemogelijkheden bij borstkanker

Er verschillende behandelingen en therapieën mogelijk zijn bij borstkanker? Meestal wordt borstkanker behandeld met een combinatie van verschillende behandelingen. Wat houden deze precies in? En wat gebeurt er na deze behandelingen? Dat lees je in het dossier Behandeling en therapiemogelijkheden bij borstkanker. Ook komt er aan bod wanneer je in aanmerking kunt komen voor een borstreconstructie of een borstprothese.