CTA arrow

Libido remmers

Naar forum seksuologie
  1. Geplaatst op 18-07-2006 11:23:41

Ik ben een 40 jarige man met een vaste relatie. Ik heb het probleem dat ik een aantrekkelijke vrouw heb (fysiek en emotioneel) en dat ik regelmatig de behoefte heb met haar te vrijen. Bij haar is die behoefte een stuk minder. Dit heeft nogal invloed op mijn stemmingen waardoor ik mij dagen lang in een vervelende (voor mij en haar) stemming kan bevinden. Het zou prettig zijn als ik minder behoefte had om te vrijen.

Bestaan er ook zoiets als libido remmers?

1. He flippo, met zo'n vrouw als jij moet je alleen maar blij zijn. Het enige probleem is dat jij de hele tijd opgewonden wordt/blijft van haar. Prachtig toch ? alleen je stemming kun je bepalen door af en toe eens zelf de druk van de ketel te halen. Jij voelt je beter en je vrouw hoeft er niets van te weten, mag wel natuurlijk. Als het bespreekbaar is dan is het veel makkelijker. Doe er zelf wat aan waar zij bij is, ga achter haar liggen en 'help your self' werkt perfect. Zij wordt niet belast en jij bent ontlast...

Geplaatst op 13-10-2006 22:36:21

Wist je dat?

Chemotherapie

Chemotherapie altijd per patiënt op maat wordt samengesteld? De chemokuren bestaan namelijk uit het toedienen van verschillende medicijnen die de celgroei van tumoren moeten tegengaan. Aangezien tumoren verschillen, is ook de samenstelling van de chemo per patiënt verschillend. De therapie wordt ingezet om kanker te genezen, als aanvullende behandeling om terugkeer te voorkomen of om de symptomen van kanker te verlichten wanneer genezing niet meer mogelijk is. 

Lees meer over de behandeling van kanker met chemotherapie

Wist je dat?

Dossier Hoofdpijn bij menstruatie: Wanneer is er sprake van menstruele migraine? Menstruatie een trigger kan vormen voor het ontstaan van migraine? Dit heeft te maken met je veranderende hormoonspiegel. Maar wanneer wordt er nu echt gesproken over menstruele migraine? En klopt het dat de migraineaanvallen dan heviger en moeilijker te behandelen zijn? Dat en meer lees je in het dossier Hoofdpijn bij menstruatie op Gezondheidsplein. Weten wat je te wachten staat, kan je helpen begrijpen waarom hoofdpijn optreedt en -nog belangrijker- het kan je handvaten geven om te bepalen hoe je er vanaf kunt komen. Lees snel verder!