© 2024 solvo B.V.

Beste mensen, Op het moment zit ik in mijn laatste schooljaar HBO Management, Economie en Recht - Vrijetijdsmanagement. Voor mijn afstudeerstage doe ik in de muziekniches jazz en klassiek een onderzoek naar nieuwe media en verkoop. Aangezien deze muziek doorgaans het meeste wordt gewaardeerd door hoogopgeleiden, \'puristen\' en mensen met een \'goede\' baan, schrijf ik dit forum aan in de hoop dat u mij kunt helpen. Voor mijn onderzoek heb ik een enquête opgesteld. Als u een voorliefde heeft voor de muziekstijlen jazz en klassiek, zou ik willen vragen deze enquête in te vullen. Onder de mensen die meedoen aan de enquête worden tien klassieke of jazz cd’s (naar keuze) verloot . U zou mij zeer helpen met mijn onderzoek. De enquête kunt u hier vinden: http://www.thesistools.com/?qid=76996&ln=ned Indien u vragen heeft over de enquête, het bedrijf waar ik stage loop of mijn opleiding, dan mag u mij gerust mailen (riddlernl@gmail.com). vriendelijke groet, Robin de Jager Stagiair MER-Vrijetijdmanagement

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren