© 2024 solvo B.V.

2 verschillende schoenmaten

Mijn buurmeisje heeft twee maten verschil in haar schoenen.Nu hebben wij gehoort dat er schoenenwinkels zijn die schoenen verkoopt in twee verschillende maten. Alleen wij kunnen niet achter dat adres komen. Wie kan ons aan een adres helpen. Een moeder die iedere keer twee paar schoenen voor haar dochter moet kopen.


hallo, De vriendin van mijn zoon heeft ook twee verschillende schoenmaten en toen we gisteren in een speciaalzaak waren voor grote schoenen ( mijn twee zonen hebben elk maat 50) kreeg ik van de zaakvoerster te horen dat wij die schoenen twee seizoen op voorhand moesten bestellen zodat zij dit kon bestellen bij de fabrikant maar ze was natuurlijk niet erg blij met onze vraag, de kwestie is natuurlijk dat je als jong meisje geen twee seizoenen op voorhand kan kiezen. Hebben jullie ondertss een oplossing gevonden? Graag u reactie. Met vriendelijke groeten, Bernadette

label.Geplaatst op 2010-05-23 11:07:30

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren