© 2024 solvo B.V.

Adrenoleukodxserophie

Dit is de benaming van de ziekte die mijn broer heeft.En kan er nergens iets van terugvinden.Hij is nu 40 jaar en heeft altijd een normaal leven gehad. Wel is er gezegd dat hij waarschijnlijk 30 jaar niet zou halen. Sinds vorig jaar is hij sterk achteruit gegaan ( kan bijna niet meer zien of horen en kan ook bijna niet meer stappen ). Het zou om een erfelijke hersen ziekte gaan. Indien iemand meer informatie zou hebben zou ik daar zeer dankbaar voor zijn. dank u


Je hebt de naam niet goed gespeld, Frank. Het moet zijn: adrenoleukodystrofie. En daarop geeft Google de nodige informatie, zoals bv. via http://www.erfelijkheid.nl/zena/adren.php.

label.Geplaatst op 2008-08-29 01:39:55


Ik heb via het zoek programma copernick wel een site gevonden waar de aandoening Adrenoleukodxserophie wordt uitgelegd. Ik hoop dat je hier vindt wat je wilt weten. http://en.wikipedia.org/wiki/Adrenoleukodystrophy vriendelijke groeten Mieke

label.Geplaatst op 2008-08-29 12:45:04


Ik neem aan dat je adrenoleukodystrofie bedoelt. Op z'n Engels schijf je: Adrenoleukodystrophy. Als je naar dit woord (het Engelse) Googled, dan krijg je pagina's vol informatie. Lees je zelf geen Engels, vraag dan een kennis of vriend om je bij de vertaling te helpen. Ook Google kan de tekst misschien voor je vertalen. Klik bij het betreffende bericht op "Vertaal deze pagina" in Google.

label.Geplaatst op 2008-08-29 13:15:09

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren