© 2024 solvo B.V.

Allerhande pijnen door ZOETSTOF

Graag zou ik willen weten of er méérdere mensen zijn, die last hebben van pijnen in spieren, gewrichten, hoofd, keel en ogen en / of (súper-) vermoeid zijn...


Ik gebruik redelijk véél zoetstof, en heb ookwel super véél last van vermoeidheid...Of het daardoorkomt? weet ik nie... Ik heb nog al horen zegge. Het kan Groetjes, Clxxx

label.Geplaatst op 2003-04-27 15:06:23


Ik zit al 2 maanden thuis zonder diagnose. Chronisch moe, zeer beperkte fysieke mogelijkheden, snel zweten en allerlei kwaaltjes waaronder vage maagklachten, soms hoofdpijnen etc. Maandag wat opdrukken gedaan om mijn conditie wat op te bouwen en nu 2 dagen later nog steeds enorme gewrichts/spierpijn in mijn armen. Ook ik gebruik al een flinke tijd zoetstof ipv suiker (zonder goede reden eigenlijk). Waar komt deze mogelijke oorzaak-gevolg vandaan? Ik zou graag meer weten !!

label.Geplaatst op 2003-06-04 11:58:27


Wie is er óók zéér vermoeid en/of heeft klachten waar geen arts raad mee weet? Dit kunnen klachten zijn zoals; pijn in/aan de tong, keel, longen... brandend/pijnlijk. Ook hoofdpijn en pijn in/aan spieren en gewrichten, pijnlijke ogen... brandend gevoel, kan aanwezig zijn. \'Anty\' kijkt uit naar reactie\'s...

label.Geplaatst op 2003-04-30 18:54:25


Hallo \'Hoeksel\', Welk merk / welke merken, zoetstof(fen) gebruik je zoal? Kijk maar eens of er óók bij zijn met \'Aspartaam\' er in. Ook al staat dit niét aangegeven, kan het er tóch inzitten, vandáár mijn vraag welk(e) merk(en) je gebruikt. Ben érg benieuwd. Met vriendelijke groet, \'Anty\'

label.Geplaatst op 2003-06-04 13:06:24

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren