© 2024 solvo B.V.

Altijd maar het zelfde?

hallo hier onder ook een post van mij sory daar voor:confused: ik vraag me af waarom ik nou altijd maar verkouden ben het is niet 1 x in de maand ofzo maar om de 4 a6 dagen zit het weer dicht. me neus slijm vlies was te dik ofzo heb ik een spray voor gekregen. gebruik ik nu 2 maand helpt niets word aleen maar meer en vooral erger verkouden. en ik heb ook heel erg veel last van me ooren vooral de laatse 4 dagen net of het op ontploffen staat erg raar gevoel hoofpijn heb ik ook. en soms ook moelijk slikken maar dat komt om dat ik erg veel slijm heb ik me momd wat ook niet erg normaal is dacht ik? het is nu geel dat kom vast om dat ik verkouden ben maar echt elke x als ik iets drink moet ik wel 3 x slijm souugen ik word er niet goed van. heb nu volgens mij de griep te pakken maar als de griep weg is hou ik veel van deze kwaalen ook. wat kan ik er aan doen? bedankt rafaelo


Hallo Rafaelo, Ik denk dat jij allergies bent. Ga naar jouw huisarts en vraag voor een test. Heel veel succes en beterschap! grt. uma

label.Geplaatst op 2008-09-30 19:35:40

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren