© 2024 solvo B.V.

Amandelen

Hallo, ik ben 16 jaar en heb al ongeveer 2 jaar heel veel last van ontstoken amandelen. Nu heb ik in maart een antibioticum van 10 dagen gehad. Zelfs hierna heb ik er nog 2x last van gehad. Nu heb ik het WEER maar is het anders: Ze zijn er rood en flink opgezwollen en er zitten grote witte plekken op. Als ik tegen mijn amandelen aankom komen er allemaal witte/gelige, klontertjes uit mijn amandelen. Ook zitten er in mijn amandelen gaatjes. Ik vind dit nogal raar en vies! Heb ook daardoor een ontzettende vieze smaak en geur! Alleen ik heb geen pijn, maar ze zijn een beetje gevoelig! Ik vraag me echt af wat dit kan zijn. Hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt, Groetjes Kiki


Volgens mij zijn jouw amandelen flink ontstoken! Ik zou toch nog maar even langs de huisarts gaan!

label.Geplaatst op 2003-07-06 20:00:51


Ik ken iemand met soortgelijke klachten. Deze persoon heeft 2 weken met Tahitian NONI Juice gegorgeld en gedronken (30 ml per dag). en had naderhand nergens meer last van. Als je wat meer informatie wilt hierover hoor ik het wel. Het is echt een fantastische produkt!

label.Geplaatst op 2003-07-25 13:41:11

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren