© 2024 solvo B.V.

Anticonceptie pil

Ik gebruik al jaren de microgynon 30 als pil. Ik ben hier 2 mnd terug mee gestopt omdat ik helemaal opzwel. Het is net of ik veel vocht vast houd. Nu ik ben gestopt is het probleem over. Toch wil ik graag weer een nieuwe pil o.d. want op een kind zit ik nog niet te wachten. Is er iemand die dit probleem ook heeft gehad en met een andere methode/pil een beter resultaat had? Alle berichtjes zijn welkom. Alvast bedankt.


misschien is het mirena spiraaltje wat voor je of de minipil????

label.Geplaatst op 2003-04-10 21:37:26


het lijkt me verstandig als je dit met je huisarst overlegt, die weet er vast van alles van en die kan je ook een andere pil voorschrijven. succes Marieke

label.Geplaatst op 2003-04-17 08:52:29


HOI , Ik heb hetzelfde probleem gehad met diana 35,. Ik zwelde inderdaad op en zat niet lekker in mijn vel. Net zoals je zegt het was allemaal vocht geen vet. Ik heb mijn pil veranderd in Yasmin dat is een hele lichte. Succes, Nur

label.Geplaatst op 2003-04-21 12:13:24


ken de gevaren van de Yasmin pil. Het kan ernstige trombose veroorzaken! Laat je dus goed voorlichten door je huisarts!

label.Geplaatst op 2003-04-21 12:59:44

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren