© 2024 solvo B.V.

Arthroscopie(kijk operatie)

Ik ben 5 dagen geleden geopereerd aan mijn knie er is een stukje van de binnen meniscus weg gehaald nu na 5 dagen is het behoorlijk dik en pijnlijk wie kan mij zeggen welke oeffeningen het beste voor mijn knie zijn en hoe hebben anderen dit ervaren moet over 3dagen bij de arts komen voor controlle wie heeft uit eigen ervaring hier info over wat het beste is voor herstel alvast bedankt Johan


ik denk dat het het verstandigste is om te wachten tot na de controle.Als je eerder al had moeten oefenen hadden ze je dat wel verteld toch!?

label.Geplaatst op 2003-11-24 16:32:02


Hallo Johan ,dezelfde operatie als jou gehad 4 jaar geleden de eerste week is het gewoon dik en pijhnlijk probeer zo veel mogelijk rust te geven [krukken ] paracetamol en koelen dit kun je heel simpel doen door appelstroop of jam in een boterhamzakje te doen en in de vriezer te leggen je hebt dan een gel pakking wat erg prettig kan zijn na de controle ga je ws bij de fysio langs en zul je moeten fietsen Nu na 4 jaar heb ik af en toe last ,na overbelasting maar kan er goed mee leven /werken [lopend beroep] en hobby's mee doen T komt goed succes Margrithe

label.Geplaatst op 2003-11-24 23:15:31


Beste Noah, ik heb de operatie vorige week gehad. Er is een groot deel van de linker binnenmeniscus weggehaald. Mijn vraag aan jou is: doe je aan sport? Zo ja, welke, en lukt dat goed? Groet, Didi.

label.Geplaatst op 2007-02-26 20:51:27

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren