© 2024 solvo B.V.

Attenteie...mail de redactie m.b.t. de chatbox!!!

Ik heb de redactie een email gestuurd met betrekking tot de chatbox. Ik ben benieuwd hoe hun erover denken. Ik wil iedereen bij dezen vragen, dat wanneer je ook voor een chatbox bent, dit door te geven aan de redactie op deze website. Hoe meer vraag er naar is, des te meer kans.


Hoi, Vooralsnog zien wij als redactie geen meerwaarde in een chatbox op ziekenhuis.nl. In het verleden hebben wij verschillende keren (ook via gezondheidsplein.nl) chats georganiseerd en de deelname daaraan viel tegen. Het oude vraag-antwoord en dit nieuwe forum voorzien beter in de behoefte van onze meeste bezoekers. Het beheer en tegengaan van misbruik is ook een belangrijke overweging. groeten namens de redactie, Sander den Heijer

label.Geplaatst op 2003-05-12 10:40:31

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren