© 2024 solvo B.V.

Auwww help

Mijn tampon zit vast...ik krijg hem er ECHT niet uit...ik durf niet naar de dokter wat doen ze daar dan...ik heb gehoord dat je dan ook een in wendig onderzoek krijgt wat is dat hebben jullie ervaring met een vast zittende tampon of inwendigeonderzoeken en wat voel je tijdens het inbrengen van een speculum


Ik hoop dat de tampon er al uit is. Indien dit niet zo is probeer dan staand je benen wat te spreiden en iets door je knieën te gaan. Probeer vervolgens zachtjes wat te persen en trek ondertussen voorzichtig aan het touwtje. Als dit niet helpt dan moet je toch de huisarts inlichten. Bij het inbrengen van een eendebek voel je niet zo veel. Er zijn namelijk hele kleine, een zogenaamd maagdenspeculum. Als je je angsten van te voren kenbaar maakt, zal de arts je precies uitleggen wat die doet. Je kan beter even 10minuutjes wat spanning hebben bij de arts, dan dat je weet ik veel hoe lang nog met die tampon rondloopt

label.Geplaatst op 2003-04-24 16:56:37


hoi hoe oud ben je eigenlijk. is je tampon er al uit? groetjes ruisje

label.Geplaatst op 2003-05-04 16:04:40


ik ben 22 en de tampon is er uit...het verwijderen deed erg zeer

label.Geplaatst op 2003-05-09 15:11:40


ik durf niet naar me arts...ben bang v/d speculum en zo

label.Geplaatst op 2003-04-27 20:42:02


ik durf niet naar me arts...ben bang v/d speculum en zo

label.Geplaatst op 2003-04-27 20:42:31


is hij er nu al uit of niet?????

label.Geplaatst op 2003-04-28 09:29:47


ja sinds gisteren en het hele onderzoek deed vreselijk veel pijn

label.Geplaatst op 2003-04-28 16:34:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren