© 2024 solvo B.V.

Baby anus oprekken

onze baby van 2 maanden had moeite met de ontlasting,dus de dokter ging zn anusje oprekken met zn vinger.heel zielig en is nu helemaal blauw.heb het opgezocht,maar niemand had er ooit van gehoord dat een dokter dat deed.is dit wel normaal?


Ik heb er nog nooit van gehoord. En op google staat er ook niks over, dus ik denk dat die arts uit z'n nek lult

label.Geplaatst op 2010-04-18 17:13:25


Ik heb er nooit van gehoord en zou zeker gaan nakijken of er iets op Google over te vinden is.

label.Geplaatst op 2009-09-04 12:47:45


gelijk een brief naar de inspecteur van volksgezondheid, en een foto maken van de anus van je kind, dit voor het bewijs. sterkte.

label.Geplaatst op 2009-09-04 14:36:52


Mijn simpele vraag hierop is:Heeft het geholpen ? Of had u liever dat hij geopereerd werd!

label.Geplaatst op 2009-09-04 23:20:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren