© 2024 solvo B.V.

Beschadigde tussenwervelschijf.

Hallo ik ben Laura van der Horst 25 jaar oud. Sinds ong 3 jaar heb ik rugklachten. Ze hebben dit onderzocht MRI enzo. Vorig jaar oktober hebben ze een spuit gezet tegen de pijn. Ze zouden dit weer herhalen maar omdat het maar 2 a 3 maanden geholpen heeft deden ze dit toch niet. Nu krijg ik ma 26 okt weer een nieuwe MRI en daarna een discografie ( 3 spuiten in verschillende tussenwervels om te kijken of de pijn op 1 niveau zit ) Als het nog steedfs op 1 niveau zit willen ze het waarschijnlijk gaan opereren mits ik dat zelf ook wil natuurlijk. Zo doorleven met zo veel pijn is voor mij geen optie daar ben ik echt te jong voor. Maar aan een operatie zitten natuurlijk risico\'s. Ze willen de wervels op het pijnniveau vastzetten. Graag zou ik van mensen ervaringen willen weten om een goede beslissing te maken. Ik hoop dat er iemand is die deze operatie gehad heeft en mij hier het een en ander zou kunnen en willen vertellen. Groetjes Laura


hoi Laura ben benieuwd hoe t nu met je gaat, en of er al iets gebeurd is? Ik heb een schoonzus die ook zoiets heeft en de spuiten gehad heeft. De ene keer hielpen die wel en de andere keer helemaal niet. Ze heeft nu wel een optie erbij gekregen waar vaker naar gegrepen wordt en misschien heeft men t daar met jou ook al over gehad, maar toch: er kan een soort schijf tussen de wervel gezet worden waardoor men weer bijna pijnvrij mee zou kunnen zijn. Veel weet ik er niet van dus vraag het na. Succes

label.Geplaatst op 2010-07-25 14:35:23

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren