© 2024 solvo B.V.

BIG wet

Zelf ben ik bejaardenhelpende oude stijl . Nu kom ik steeds weer zaken tegen mag ik dit nu wel of niet . wie kan mij helpen wat mag een bejaardenhelpende nu wel en wat mag ik niet volgens deze wet .


Je kunt kijken naar de kwalificatiestructuur " Gekwalificeerd voor de Toekomst". Daarin staan de kwalificaties en eindtermen van de vijf functieniveaus beschreven. Verder zou je gebruik kunnen maken van het opleidingsprofiel van een ROC bij jou in de buurt die de opleiding tot helpende verzorgt. De wet BIG, de tekst ervan, is terug te vinden bij onder andere de Arbo en bij het ministerie van volksgezondheid. Succes ermee, hopelijk heb je hier wat aan. groetjes, Elena

label.Geplaatst op 2003-03-14 17:47:01


hoiii in principe mag je de basis van de zorg ik ben zelf ook een helpende ik heb me diploma 2 jaar geleden gehaald. in wat voor huis werk je in een verpleegheuis dan kan ik je zeggen wat je mag. groetjes saskia

label.Geplaatst op 2003-03-16 21:08:42

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren