© 2024 solvo B.V.

Bloedarmoede

Ik heb een vraagje. ik ben bang dat ik bloedarmoede heb, ik heb namelijk de laatste tijd dat ik erg snel moe ben en ik voel me vooral bij warm weer helemaal slap en kan mijn ogen niet open houden. ook ben ik de laatste tijd meer duizelig dan vroeger. ik ben 10 kilo afgevallen en heb dus niet goed gegeten. zou dit bloedarmoede kunnen zijn? ow ja en hebben vaginale bloedingen daar wat mee te maken? groet


Wacht geen antwoord af op deze site maar ga naar je huisarts. Je klachten zijn dusdanig dat het geoorloofd is. Je bent 10 kilo afgevallen, spontaan of door dieet? En die bloedingen... daar blijf je toch niet mee doorlopen!!!

label.Geplaatst op 2003-06-19 09:59:02


beter ga je naar de huisarts en je hb en ht laten priken in het lab om te kijken of je idd bloedarmoede heb.Niet mee rond blijven lopen.Als blijkt dat je Anemie(bloedarmoede) hebt dan zul je van de huisarts staal pillen krijgen dit is meestal ferrofumaraat(medicijn) hier krijg je als bijwerking van zwarte ontlasting maar das niks om je druk over te maken das heel normaal.

label.Geplaatst op 2003-06-23 12:00:07

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren