© 2024 solvo B.V.

Bloedonderzoek

Ik heb alleen een bloedonderzoek gehad en nu zegt de arts dat er ook een beetje bloed in de urine zat. Nu is mijn vraag is het mogelijk dat ze dat in het bloed kunnen zien.Ik heb namelijk het vermoeden dat het de verkeerde uitslagen zijn,ze heeft het namelijk ook over allergie uitslagen en die testen heb ik niet gehad kun je dat zien in het bloed. Wie kan me hier een antwoord opgeven A.U.B.


Als je geen urine hebt ingeleverd kunnen ze het ook niet onderzocht hebben...en dan kunnen ze dus niet weten of er bloed in zat...dat lijkt me logisch.Misschien is er ergens iets fout gegaan of je hebt misschien verkeerd begrepen wat er gezegd is?..Als je zekerheid wil zou ik het onderzoek opnieuw laten doen.Succes ermee!

label.Geplaatst op 2010-04-08 22:23:15


Nee, ze kunnen natuurlijk niet in je bloed zien of er bloed in je urine zit...Ik zou goed navragen of de gegevens wel kloppen, zoals geboortedatum enzo. Maar ook als dat zo is kan het nog steeds wel zo zijn dat er op het laboratorium iets mis is gegaan. Voor echte zekerheid zou je het onderzoek dan opnieuw moeten laten doen.

label.Geplaatst op 2010-04-09 16:47:01


eigenlijk wist ik diep in me zelf wel wat jullie hier als antwoord gaven wel, maar ik begon al aan mezelf te twijfelen.Maar het klopt was inderdaad een foutieve uitslag,maar waar ik dan weer zo ziek van word is zo'n antwoord van een arts (dit is me nog nooit overkomen) en ik heb dit al vaker gehoord. Maar voor mijn gevoel blijven wij patienten toch de dombos.

label.Geplaatst op 2010-05-05 15:21:33

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren