© 2024 solvo B.V.

Bloedresultaten

Beste Ik laat ieder jaar bloed trekken, nu heb ik vandaag mijn resultaten ontvangen en daar bleek uit dat ik heel weinig witte bloedcellen heb in mijn bloed. De dokter was erg ongerust daarover en wil dat verder onderzoeken. Zouden jullie mij kunnen zeggen waardoor ik zoal weinig witte bloedcellen zou kunnen hebben, ik maak mij nogal grootte zorgen? Groetjes


Beste Melisje, waarom vraag je dat niet aan je dokter ?? Dan weet je het gelijk en hoef je niet zo bang te zijn. Ik zou gewoon even bellen als ik jou was. Groetjes van hier.

label.Geplaatst op 2008-12-15 15:12:17

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren