© 2024 solvo B.V.

Borst

ik heb zins een week een rooie plek op mijn rechter borst zitten. hij heeft de grote van een euro. hij doet alleen zeer als je eraan komt. de buitenkant is rood en er binnen in is die oranje. weet iemand wat dit is zo ja zeg het dan. ik ben er nog niet mee naar de dokter geweest. met vriendelijke groeten jolanda veldman


Ik heb ongeveer zoiets gelijkt gehad ! Het begon vanzelf! Ik ben er wel mee naar de huisarts geweest en moest binnen een week naar de dermatoloog uiteindelijk bleek het gewoon iets onschuldigs (huidirritatie) Maar als ik jouw was zal ik er toch even naar laten kijken sterkte

label.Geplaatst op 2003-06-28 20:21:45


hij wordt steeds iets groter en rooier en hij begint nu ook zeer te doen. ook krijg ik steeds steken door de borst heen. met vriendelijke groeten jolanda veldman

label.Geplaatst op 2003-06-28 20:24:50


Hoi Jolanda Ja dat had ik ook hoor dat komt omdat het ontsteekt Als ik jouw was dan zal ik morgenochtend meteen naar de huisarts gaan voordat je straks nog verder van huis bent Sterkte

label.Geplaatst op 2003-06-29 15:06:39


ik heb antibiotica gekregen en moet bloed prikken en foto's laten maken van de borst. met vriendelijke groeten jolanda

label.Geplaatst op 2003-07-03 15:19:14

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren