© 2024 solvo B.V.

Borstkanker bij mannen

hoi, ik ben pas geconfronteerd met borstkanker, nu is het zo dat ik er niet zo veel van weet, maar ik wist niet dat borstkanker ook bij mannen voor kwam. Nou is mijn vraag wie mij daar iets meer over kan vertellen en waar ik eventueel meer gegevens kan vinden. alvast bedankt.


Misschien is het een idee om eens bij het kwf te informeren zij kunnen u vast meer vertellen sterkte

label.Geplaatst op 2003-07-08 15:06:55


ik zou eens wat beginnen te lezen over Tahitian NONI-JUICE, dit heeft vele geholpen in hun eerste fase van kanker. Ik ken zelfs mensen die van prostaat kanker zijn genezen m.b.v. Noni-juice!!! Ik zeg niet dat het jou zal genezen, maar het is het proberen waard toch? zie ook www.nonihelpedme.com voor info kun je me altijd mailen.

label.Geplaatst op 2003-07-25 13:44:49

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren