© 2024 solvo B.V.

Broofbuffet wagen

Beste, Mijn vraag past misschien niet in de soort vragen die op deze site worden gesteld, maar ik kan het natuurlijk altijd proberen. Aller eerst een korte introductie: Mijn naam is Martijn Bexkens. Ik studeer facility Management (derde jaar) aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen, in Nijmegen en ik loop momenteel stage in het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam. Ik ga een opdracht uitvoeren voor de afdeling facilitair. Mijn opdracht houdt in dat ik een advies moet uitbrengen ten aanzien van de verloren voedingsproducten op een broodbuffet wagen(bbw). Dit zijn producten die over datum gaan, maar ook producten die zomaar verdwijnen van de bbw; lees zelf worden genuttigd door medewerkers. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, en het is tegelijk ook een flinke kostenpost. Het gaat tot nu toe prima, maar ik loop op dit moment even vast. Via deze site hoop ik informatie te krijgen over de manier van procedures in andere ziekenhuizen. Welke regels /procedures zijn er opgesteld omtrent het mee laten eten van medewerkers? of hoe krijg je het voor elkaar dat er maar minimaal van de bbw\'s wordt afgepakt en dus niet bij de patiënt terecht komt, maar voor rekening van het ziekenhuis. Daarbij hoop ik uiteraard een kijkje te mogen nemen in het desbetreffende ziekenhuis. Ik hoop dat mijn vraag u duidelijk is. Tips zijn altijd welkom! Met vriendelijke groet, Martijn Bexkens

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren