© 2024 solvo B.V.

Colonscopie

wieheeft ervaring met colonschopieonderzoek en het gebruik van kleanprep om te laxeren en hoe dit is te verdragen? help me aub ik ben erg bang nl.


hallo, zag je oproepje en ik kan tegen je zeggen ;het valt allemaal reuze mee. zag er ook heel erg tegen op maar als je jezelf een beetje kunt ontspannen heb je al 95 % gewonnen gewoon over je heen laten komen en voor je het weet sta je buiten en denkt ;was dit nou alles??? sterkte

label.Geplaatst op 2003-08-05 19:20:34


hoi ik weet niet of je het onderzoek al gehad hebt of dat je het nog moet ondergaan...ik heb het elf gehad en ik moet zeggen het vooraf laxeren d.m.v. clean prepp is het verveledste.van het onderzoek zelf heb ik niets gemerkt maar ik heb dan wel om dormicum gevraagd...dit is een soort van slaap middel wat ze via een infuusnaaldje in je arm spuiten en als je wakker word weet je van niets...je hebt het onderzoek niet gemerkt...groetjes en succes

label.Geplaatst op 2003-11-04 11:47:20

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren