© 2024 solvo B.V.

Cyclus reguleren met gewone pil?

Hoi iedereen, Om een lang verhaal kort te maken. 20 februari 2009 1 shot depo provera laten zetten (prikpil) en op 15 mei 2009 was deze uitgewerkt. Al die tijd is er geen menstruatie geweest, baarmoederslijmvlies bleef maar 1 mm en eitjes kwamen alleen met injecties van het spuiten via de gynaecoloog. Aangezien mijn baarmoeder er voor me 25e uit moet ben ik gelijk doorverwezen naar de gynaecoloog. Ik vind het heel vreemd, want op mijn 18e heb ik eenmaal de prikpil gehad, daarna gelijk weer ongesteld (regelmatig). En nu op me 21e 1 shot prikpil en ik menstrueer niet meer. En voor de prikpil was ik 3 maanden pil vrij (microgynon) en menstrueerde ik regelmatig. Ik snap het niet, maar nu las ik ergens dat je bijv. 3 maanden aan de gewone pil kan gaan en dat die ervoor kan zorgen dat je cyclus weer normaal wordt. Mijn vraag is dus: - Kan het dat ik na 1 shot prikpil zolang niet menstrueer? Zelfs mijn slijmvlies bleef bij een volgroeid eitje maar 1 mm (moet 7 mm zijn oom te kunnen innestelen). - Reguleert de gewone pil je cyclus na de prikpil?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren