© 2024 solvo B.V.

Delier

Hoi allemaal, ik moet op mijn werk een klinische les voorbereiden voor de opleiding tot verpleegkundige. Nu wil ik deze over een delier doen maar ik zoek nog wat specifiekere informatie over dit onderwerp zou iemand mij kunnen helpen alles wat je weet is welkom. groetjes desiree


Op internet kun je vast de DOS-schaal (delirium observatie schaal) vinden. Hiermee kom je al een eind verder. Groet.

label.Geplaatst op 2009-12-15 19:05:04

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren