© 2024 solvo B.V.

Dit wil ik even aan jullie kwijt!

Beste collega’s/forum leden, Ik wil via deze weg het volgende aan jullie kwijt. Enige dagen geleden heeft er op dit forum een Poll gestaan namens het Reddertje. In deze poll vroeg hij ons als leden van dit forum raad bij een situatie die hem was overkomen. Helaas is op deze poll door een aantal personen nog al vreemd tot grof gereageerd! Ik kan uit diverse ervaringen melden dat het Reddertje een zeer vakkundig en bekwame verpleegkundige is die zijn vak met ziel en zaligheid uitvoert(zoals wij allemaal). De beschuldigingen van een aantal personen is dan ook zeker niet op zijn plaats en ook niet terecht. Deze personen moeten eerst eens in de spiegel kijken voordat zij met modder naar andere gooien. En zeker als er bewijzen zijn dat hun beschuldigingen niet kloppen. Ik vind het dan ook mijn plicht om de gebruikers van dit forum te melden dat de beschuldigingen richting het Reddertje niet juist zijn. Tevens hoop ik dat dit forum gebruikt wordt voor de doeleinden waarvoor het bedoeld is en niet om elkaar zwart te maken. Met vriendelijke groet, Een collega


Beste verpleegkundige, Ofschoon ik de genoemde poll niet heb gezien wil ik toch even reageren. Ik vraag me dan ook af of "Reddertje" niet op voorhand had kunnen bevroeden dat hij met het opzetten van deze poll eventueel ongewenste reacties zou krijgen. Ik twijfel er niet aan kundigheid en vakbekwaamheid, maar in mijn optiek had hij beter te rade kunnen gaan bij zijn eigen vakvereniging. Dat heeft tot voordeel dat hij zichzelf niet te grabbel gooit, er geen beschuldigingen aan zijn adres geuit kunnen worden en dat jij je niet kwaad hoeft te maken. Je ziet het is niet altijd goed om "alles" met anderen te delen.

label.Geplaatst op 2008-07-27 18:56:49

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren