© 2024 solvo B.V.

Dronken of oververmoeid??

Na een avondje stappen kom ik er \'s ochtends vaker achter dat ik mij dingen niet kan herinneren. Soms heb ik dan wel een wijntje gehad, maar wanneer ik bij vrienden navraag, blijkt dat ik geen dronken gedrag vertoonde, en dat ik heel normaal functioneerde. Op foto\'s zie ik dingen, die ik mij absoluut niet kan herinneren en zie ik er helemaal niet dronken uit. Verder val ik meestal gelijk in slaap als ik thuis ben en heb ik \'s ochtends nog nooit last gehad van een kater of misselijkheid Wie weet wat dit kan zijn, of heeft iemand ook zulke ervaringen?

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren