© 2024 solvo B.V.

Duizeligheid/hartkloppingen/benauwd/angst

Het begon 2 jaar geleden op mijn werk een duizeligheidsaanval. Soort tunnelvisie, alles draaide, misselijk en hartkloppingen! Vanaf die tijd tot nu toe heb ik deze klachten. Onderzoeken laten doen bij de KNO arts, medicijnen gehad maar daar werden de klachten erger door. Het ergste is nog dat ik een keer zo\'n aanval heb gehad onder het autorijden. Gelukkig nog bij een tankstation kunnen stoppen. Had pijn op mijn borst, hartkloppingen, duizelig (gevoel dat je omvalt) en zweten! Met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en daar de hele dag onderzoeken gehad. Hebben uiteindelijk niks kunnen vinden!! Dus weer naar huis toe en nog steeds klachten. Het gebeurd vaak in drukke ruimtes, dus durf niet meer zo goed de stad in of naar een feestje. Ook gaat het autorijden moeizaam (durf niet de snelweg op). Begonnen met psychosomatiek therapie hier leer ik luisteren naar mijn lichaam! Hoop uiteindelijk dat ik hiermee mijn klachten een beetje onder controle kan houden!! Moedeloos word je ervan. Hoop dat ik mijn ervaringen kan delen met mensen die hetzelfde meemaken. Groetjes, Nani

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren