© 2024 solvo B.V.

Duizeling

ik weet sinds kort dat ik artrose heb ik de 6en 7de nekwervels. ik ben al 3 jaar bezig met onderzoeken. ik heb erg last van draaiduizeling, tintels/stroomgevoel in het hoofd, en soms ook dubbelzien. is daar iets aan te doen?? ik kan geen auto meer rijden... zijn er nog meer mensen die dit hebben,? hoor het graag. billiemoos


Hoy Billie,de combinatie duizeligheid en dubbelzien, kan veroorzaakt worden door een verkeerde vochthuishouding.Het veranderd de druk in de hersenen en de oogbolling. Kan ook de oorzaak zijn van een te droge smering van de nekwervels, waardoor deze stroef werken.Al gauw word dan de conclusie getrokken van artrose.Artrose is slijtage van het botweefsel, vooral aan de gewrichten, waaronder ook de nek en ruggenwervels.Vaak word door een bacterie in de geleiachtige smering de samenstelling van dat vocht veranderd.Vergelijk het met smeringsverschil tussen olie en water.Als er al drie jaar onderzoeken zijn gedaan,vraag ik me af, waarvoor? Als eenmaal een conclusie is vastgesteld, kan je hooguit nog onderzoeken, waarom deze slijtage is ontstaan.Bij mij was een bacterie de oorzaak van slechte werking van mijn schoudergewrichten. Na een zilverkuur was de bacterie, die resistent was tegen antibiotica verdwenen en het artrose gevoel ook. Misschien heb je iets aan deze informatie. Succes, Jan.

label.Geplaatst op 2010-05-10 02:11:08

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren