© 2024 solvo B.V.

Een paar dingen die ik graag wil weten..

hallo, ik heb sinds een week een bult in mijn gehemelte, hij is wel gevoelig maar ik heb verder geen last van tanden ofzo.. is dit iets waar ik mee na de dokter moet of gaat het vanzelf weg?? ook heb ik vaak last van steken tussen de borsten en er onder. vooral als ik diep inadem soms voel ik dit ook achter in mijn rug. dit is geen pijn die er altijd is maar kan zomaar komen soms doet het zo\'n pijn dat ik ff niks kan. trekt wel snel weer weg. mijn vraag is dan ook kan dit wat ernstigs zijn of is het normaal en hoef ik me hier niet druk over te maken. verder ben ik veel moe en heb ik veel hoofdpijn. hiervoor ben ik al wel eens na de dokter geweest heb ook een ct scan gehad daar dachten ze iets op te zien en moest toen voor een mri en hier zagen ze weer niks op. nu krijg ik ook oefentherapie voor mijn rug en schouders, ze denken dat de hoofdpijn hier ook van kan komen ?? ik zou heeel graag een reactie willen hebben want ik weet nooit zo goed wanneer ik wel en niet na de dokter moet gaan ben vaak bang om te gaan terwijl; er niks is. groetjes...


voor die bult in je verhemelte zou ik bij je halfjaarlijkse controle aan de tandarts advies vragen. En heb je misschien overgewicht? of sport je weinig/niet? Dit zijn echt klachten van stijfheid/slechte conditie enz succes

label.Geplaatst op 2008-08-08 18:07:29

Naar forum Algemeen

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren